zondag 24 april 2016

Lekker Hollands

Deze keer een oer-Hollands kaartje.
De stempel heb ik na het inkleuren met copics uitgestanst met de CLNestXXL 34 stans van Crealies, en deze stans heb ik ook gebruikt voor het blauwe en rode designpapier.
De glooing in het landschap is gemaakt met On The Edge stans nr 8 van Crealies.
De strik heb ik gemaakt met de Joy! strikjesmaker.
De wolkjes zijn met een (oude) stans van Joy! gemaakt.
De randen rondom de stempel en de wolkjes zijn beïnkt met distress inkt (stormy sky) van Tim Holtz.
Het hekje is een Marianne Design Craftables (Tiny's Winter village) en het gras is Craftables CR1355, en ik heb het in 3 lagen over elkaar heen geplakt.
Hierboven en hieronder de bomen van Tiny's berkenboom, die ik na het stansen eerst geëmbost heb en daarna met distress inkt (old paper) van Tim Holtz heb bewerkt, terwijl het papier nog in de stans zat. Ik heb hiervoor een dauber gebruikt.
Fijne zondag allemaal!
xxx Margreet


2 opmerkingen: