donderdag 16 juli 2015

MDF Kinderwagen van Let's Get Bizzee


Vandaag maar weer eens een berichtje van mij. 
Ik wil jullie graag laten zien hoe mijn MDF kinderwagen van Let's get Bizzee is geworden.
Zo ontzettend leuk om te maken en natuurlijk om als kraamvisite mee te nemen, met bijvoorbeeld een lief rompertje of kleine schattige sokjes.


De kinderwagen heb ik eerste aan de randen wit geschilderd met witte gesso van Dutch Doobadoo en de wielen en het onderstel helemaal. Daarna de wagen met papier van Joy paper block Spring beplakt, aan de binnen- en aan de buitenkant.


Aan de zijkant van de wagen zit wit tule gerimpeld met daar overheen sweet lace van MD, met twee witte strikjes met pareltjes.
Tussen de wielen in zit een stans van Sizzix, Curly Gat met een houten ornamentje van CraftEmotions, High Tea Rose
Op de wielen zitten wit geverfde filigraan ornamenten met daar bovenop een roos gemaakt met stans 
6002-0384 van Joy. Deze roosjes zitten ook aan de zijkant van de handvatten en op het dekje.


Aan de voor- en de achterzijde zijde zitten vier wit geverfde filigraan hoekjes en weer een houten ornamentje van CraftEmotionsHigh Tea Rose.
Aan de achterzijde ook nog een grote strik van wit organza lint met een witte strikjes met pareltjes


Het dekje heb ik los gelaten zodat je het cadeautje er makkelijk in kunt stoppen en uit kunt halen.

Fijne dag allemaal.
Groetjes Judith

3 opmerkingen: