woensdag 17 juni 2015

Gefeliciteerd...


Afgelopen weekeinde heerlijk deze kaart in elkaar geknutseld. Ik had mijn nieuwe bestelling van AnMaCreatief binnen en kon niet wachten ermee aan de slag te gaan.
Zo bestelde ik het stencil van Dutch Doobadoo om eens een andere vorm aan mijn kaart te geven. Ik gebruikte drie maten en heb ze getekend op en vervolgens geknipt uit cardstock en het mooie  DP van Joy!- Afternoon Tea. Het plaatje met de taartjes komt uit het blokje Paper & Pictures van dezelfde serie.
De verdere aankleding van de kaart bestaat uit bloemen, blaadjes, lint, pareltjes en natuurlijk mag een tekst niet ontbreken. Als finishing touch heb ik her en der gesso aangebracht.

Alle materialen op een rijtje:
Dutch Doobadoo Shape Art
Joy! Paperpack Afternoon Tea
Joy! Paper & Pictures Afternoon Tea
Stempelset ScrapBerry's Afternoon Tea (tekst 'love is sweet')
Nellie Snellen Shape Die -  Gefeliciteerd
Creatables van Marianne Design: Flower SetFlower XL en Flower and Leafs
Hydrangea's
Parelbloemen - roze
Parelkern rond - ivoor
Papieren roosje
Memento Rich Cocoa
Gesso
Joy! strikjesmaker
Lint van Xenos
Roze parels, ooit gekregen van Suzan

En.....wat vinden jullie ervan?

groetjes, Ellen

1 opmerking: