maandag 15 juni 2015

Gefeliciteerd!

Dit keer heb ik weer eens besloten om een andere vorm te gebruiken voor mijn kaartje; met de shape-art mallen van Dutch Doobadoo gaat dat zo makkelijk. Hier heb ik de cirkel gebruikt.


De basis van mijn kaartje is metallic roze cardstock. Daarop DP uit het CE High Tea Rose paperpack.


De rozen stempels komen uit de bijpassende stempelset van CE. Ik heb ze gestempeld met memento Rich Cocoa en ingekleurd met Stampin'up markers. Daarna heb ik ze met dovecraft kit verhoogd opgeplakt. Wat parels maken het mooi af.


De tekststempel is van Eline's words en heb ik ingekleurd met 2 kleuren stampin'up markers. Rondom heb ik het randje bewerkt met memento bamboo leaves.


Ben heel benieuwd naar jullie reacties, want die lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Helen

Samenvatting gebruikt materiaal:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten