vrijdag 22 mei 2015

Vintage Tag



Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gemaakt dus ik vond het wel weer eens tijd worden.
Als basis heb ik gebroken wit linnenkarton van CraftEmotions genomen.
Daarbovenop een laag wit ribbelkarton.
En dan nog een laag scrappapier van MajaDesign.
Het lieve plaatje komt van een knipvel van PionDesign.


Alle bloemen heb ik zelf gemaakt. 
De grote blauw/witte bloem heb ik gemaakt met Joy stans 6002-0156.
In het midden zitten een aantal witte meeldraadjes.
Alle witte bloemen heb ik gemaakt met Joy stans nummer 6002-0157.
En hier zitten ook weer een aantal witte meeldraadjes in.
Onder de bloemen door zit nog blauw twine en wit wax koord.


Aan de boven- en aan de onderkant van de tekst April zit randstans 6002-0260.
Ook weer gemaakt van het gebroken wit linnenkarton.
Het leuke "ruitje" op de achtergrond is Decorette stans no. 10 van Crealies.


Een tweede stans die ik heb gebruikt van Crealies dat zijn de stansjes met de Franse lelies eraan, deze zijn afkomstig van Set Of 3 - no.16.


En ook nog van Crealies zijn de drie stansjes aan de rechterzijde van het plaatje. 
Eerst een blauw stansje met daarbovenop een wit stansje en een wit resin roosje.


Allemaal een fijne dag.


Groetjes Judith

1 opmerking: