donderdag 21 mei 2015

Flesje gepimpt


Met het doel om er ooit eens iets creatiefs mee te doen heb ik een aantal flesjes van Orangina bewaard. Eentje heb ik tijden geleden al met gesso ingesmeerd, maar het verder opleuken liet even op zich wachten.
Aangestoken door filmpjes op YouTube ben ik eindelijk ook aan de slag gegaan.

Ik ben begonnen om met het mask stencil Fifties Kitchen van CraftEmotions en Memento Ink Dew Drop, Summer Sky op het onderste deel (slordig) wat kleurvlakjes aan te brengen. Vervolgens heb ik het vogeltje van Marianne Design erboven geplakt. Hiervoor gebruikte ik het DP  Botanical Notes van First Edition. Voor de decoratie koos ik voor een bloementoefje, dat bestaat uit een cherry blossomroosjesmeeldraadjes en blaadjes uit de set Flower and Leafs van MD. Verder heb ik een aantal knoopjes uit de serie Curiosity Corner van Dovecraft gebruikt.



Rond de hals knoopte ik een stukje twine met op de knoop een versiering uit de set Cupcake van MD.

Ik vond het vooral lastig om het flesje in zijn geheel goed op de foto te krijgen, dus ik hoop dat jullie hiermee uit de voeten kunnen.

groetjes, Ellen

1 opmerking: