dinsdag 10 februari 2015

what women wants

hier is weer mijn vrije bijdrage voor webshop AnMa Creatief en dit keer heb ik lucifers doosjes opgepimpt en er een kaptafeltje van gemaakt.
de doosjes zijn beplakt met het mooie desssinpapier van ScrapBerry,s Elegy.
de spiegel is gemaakt van CraftEmotions linnen karton zwart en met de joy stencil-ovaal 6002/0258
ik heb wel 2x de spiegel uitgestanst om hem stevig te maken.
verder heb ik voor de spiegel spiegel karton gebruikt en alles oud gemaakt met viva inka gold graphit.
langs het bovenste laadje heb ik een stukje kant geplakt.
het schaaltje is van oorsprong een oude oorbel die ik heb bewerkt met de viva inka gold graphit en er kleine roosjes in geplakt.
alle randen heb ik bewerkt met distress inkt iced spruce en ik heb de fijne 3d kit van dovecrafts gebruikt.







5 opmerkingen: