dinsdag 29 juli 2014

zomerse kaartje

Het is toch ook heerlijk om een kaartje te maken voor het seizoen waarin we leven. En bij zomer denk ik vrijwel meteen aan strand, komt vast omdat ik een zeeuwse ben ;-) Dus vandaag een strand-kaartje van mij.


Deze lieve dame heet Playing on the Beach Tilda en is gestempeld met Memento - Rich Cocoa. Ook zij is weer met veel plezier ingekleurd met de Derwents. 


Het mooie designpapier is van MD. De combi blauw met bruin vind ik persoonlijk een hele mooie en doet erg zomers aan. De vorm van de kaart is gemaakt met een Crea Nest Lies XXL no. 2. De mooie geschulpte rand vanachter het afdrukje is gemaakt met een stans van Sizzix. Echt één van mijn favorieten op dit moment... Tussen de lagen heb ik de stempel van Joy! verwerkt; Postcard. Ook gestempeld met Memento - Rich Cocoa. De wolkjes zijn ook van Joy! Verder heb ik Doohickeys gebruikt en de nieuwste stansen van Magnolia uit de kit (eindelijk!) O, wat zijn die gaaf!


De meeste bloemen heb ik zelf gemaakt. In die bloemen heb ik stamens en meeldraden gebruik. De grote bruine is van Magnolia en ik heb het dit keer wat aangevuld met kleine blauwe roosjes. Tussen de bloemen zitten ook nog parelkernen in de vorm van een zeester. Zo mooi gedetailleerd! 

Natuurlijk kreukellint aan de tag met hieraan een charm van een schepje. Ja, ik vind bij iedere kaart wel een bijpassende bedel, LOL Dat vind ik zo leuk om te doen! 


Een hele mooie dag toegewenst, liefs Lotte

1 opmerking:

  1. Een heel mooi kaartje, mooie kleuren combinatie.
    Hartelijke creatieve groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen