zaterdag 12 juli 2014

Vormkaart met Dutch Doobadoo Shape Art

Ik ben dol op vormkaarten. En Dutch Doobadoo heeft heel veel mooie shape arts om je kaart van een mooie vorm te voorzien. Even omtrekken, uitknippen en het decoreren kan beginnen.


Dit keer heb ik in tegenstelling van wat jullie van mij gewent zijn een vrij rustige kaart gemaakt. Dit om de vorm goed tot zijn recht te laten komen. Ik heb namelijk de mooie vorm van 'de rose' gebruikt. Deze heb ik twee keer van verschillende vellen uitgeknipt en op de kop op elkaar geplakt. Van de bovenste laag heb ik de punten goed omgekruld, en de vellen met foamtape op elkaar geplakt waardoor er meer diepte komt. Daar van tussen ook nog een laagje verbandgaas voor een extra effect, LOL


De stempel is van Magnolia. Die heb ik gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met derwent coloursoft pencils. Het prachtige papier is van First Edition


De stempel heb ik in een frame van een schudkaart verwerkt. De mooie rand is gemaakt met een stans van sizzix. En achter het mica heb ik embossingpoeder (glittert zo mooi!) en mini pareltjes verwerkt. Rondom heb ik met Memento; Rich Cocoa een stempel van Luvinia gestempeld en bovenop een parelsnoer geplakt.


Hoewel ik mijn voorraad bloemetjes en embelies al klaar had liggen, besloot ik het toch eens zo te houden, want zo komt 'de rose' wel het mooiste tot zijn recht dacht ik ;-)

Een heel mooi weekeinde toegewenst!
Liefs Lotte

2 opmerkingen: