dinsdag 8 april 2014

Kaartje voor Anne-Marije


Zoals jullie natuurlijk allemaal wel mee hebben gekregen is Anne-Marije afgelopen zondag 22 jaar geworden. 
Dus daar hoort natuurlijk een kaartje bij.  
En dit is het kaartje dat ik voor haar gemaakt heb.

 
Het schattige plaatje is van een knipvel van Pion-Design evenals het scrappapier, alle randen zijn natuurlijk weer met de hand geborduurd.
Recht boven het plaatje zit een charm van een strikje en ik heb drie maal een metalen rechthoekig ornament gebruikt.


Ik zal jullie verder vertellen wat ik allemaal voor de bloementoef heb gebruikt, want daar zit natuurlijk het meeste materiaal in.


Om te beginnen de zelfgemaakte blauwe bloemen, dat heb ik gedaan met, ik kan wel zeggen mijn meest favoriete bloemenstans, nummer 6002-0156, van Joy. 
Onder de grootste bloem zit een witte hydrangea en in de kern zit een mini resin flower dahlia gebroken wit.

Dan heb ik 2 witte cherry blossoms gebruikt en de vijf kleinere roze bloemetjes zijn daisy's. Hier en daar heb ik wat knopen gedaan uit het "knopenpakketje" van Papermania en ik heb er nog een klein zilveren belletje bij gedaan.

Onder de bloemen zit Cameo Beige kreukellint en de swirls zijn van Joy, nummer 6003-0014.



Allemaal een fijne dag,


groetjes Judith

2 opmerkingen: