woensdag 23 oktober 2013

Starry Night

Hoi hoi, ik heb weer een nieuw kaartje voor jullie. Met al die leuke nieuwe spulletjes van Wild Rose in de winkel (die ik niet kon laten liggen - zeker niet met die lieve Bella) wilde ik op tijd beginnen met mijn kerstkaartjes en er geen nachtwerk van maken begin december ;-)


De sketch is van CCWS en deze heb ik een kwart slag gedraaid, want dat kwam beter uit met mijn stempelafdrukje. Het gebruikte DP is van X-mas Bella en Boekenvoordeel. De cirkel is bewerkt met de embossingfolder Swiss dots en daarna met een lichtblauw pastelkrijtje.

 
De tekst is van Eline Christmas critters en heb ik gestempeld met  Me-to-You inkt (soft grey fur).

Twee paillet bloemetjes om het hoekje op te fleuren.

Deze prachtige stempel heet Starry Night en heb ik ingekleurd met derwents. De lucht heb ik gemaakt met een lichtblauw pastelkrijtje.  De sterren en sneeuwvlokjes heb ik bewerkt met Dovecraft glitterglue crystal en de bontranden en pompons aan de muts en de sneeuw zijn voorzien van Stickles frosted lace.

 Gebruikt materiaal:


En hoever zijn jullie al met je kerstkaartjes?

Groetjes
Helen

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ik ben helemaal verliefd op deze olifantjes, en moet er ook gauw eens aan beginnen.
    Ik vind je kaart echt schitterend geworden.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt! Wat een scheetjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die olifantjes zijn zo schattig! Als deze op je kaart zitten kan het dus niet mis gaan!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan met dit prachige papier! Ook ik heb de olifantjes gestempeld met deze inkt! Maar volgens mij de lichte kleur.... Dat is wel een goede tip! Want zo komt het zachter over hé?! Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen