vrijdag 2 augustus 2013

Zomerse kaart!

Hopelijk genieten jullie ook allemaal zo erg van deze heerlijke vakantie met prachtig weer! Ik tenminste wel. Toch heb ik nog een kaartje gemaakt om te laten zien.


Deze kaart heb ik speciaal voor iemand gemaakt om een fijne vakantie toe te wensen. Zij is heerlijk naar het strand gegaan, dus deze stempel vond ik wel zo toepasselijk. 

Deze stempel heet: 'Playing on the beach Tilda' uit de Summer Breeze Collectie en is zoals altijd gestempeld met  Memento; Rich Cocoa.

Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink:
Haar, slippers en schepje: Antique LinenWalnut Stain
Hoofddoekje en truitje:  Victorian VelvetAged Mahogany
Zwemband en emmertje:  Victorian Velvet
Achtergrond:  Faded Jeans
Strand/ zand:  Antique Linen
De zwemband heb ik daarna ook nog bewerkt met perfect pearls, wat een prachtige glitters zijn dit toch! Zo lijkt het wel een beetje op een 'metalic band',  LOL


De vorm van de kaart is weer gemaakt met de stans van Go Kreate, blijft super! Het papier is van Glitz en daar heb ik kraft bij gebruikt en ribbelkarton van Joy! Past zo mooi bij elkaar! De zogenaamde gescheurde bladzijdes vanachter het afdrukje zijn gemaakt met de Collectable van MD. Tof zijn die hé? Het vogelkooitje is gemaakt met een stans van Memorie Box. De grote vlinders zijn gemaakt met Doohickeys, net als de Lovely Tag en de kleine bloemetjes; Heleborus. Op de vlinders en de bloemetjes heb ik witte kleine pareltjes geplakt. En aan de tag heb ik  Kreukellint wit (op kleur gebracht met DI; Victorian Velvet) gestrikt. Met daar van tussen een stukje vintage kant van MD; Fleur. En aan scrappersfloss (wat ik ook op kleur heb gebracht met DI; Victorian Velvet) heb ik een super gave charm van een slippertje gehangen, deze is zo mooi gedetaileerd! Nu kan ik toch al bijna niet zonder een charm, LOL 


Bij het vogelkooitje heb ik een  Cherry Blossom (vintage bruin) en een  roosje gebruikt. Daarboven heb ik nog een filigraan (toch wel één van mijn favorieten) gebruikt met daarin een parelbloem, vastgezet met een splitpennetje. Rechts van het afdrukje heb ik een grote parelbloem gebruikt met daarin nog een roosje en als laatste afwerking heb ik over de hele kaart allemaal kleine vlindertjes geplakt ;-) O, en natuurlijk heb ik alle randen beïnkt met Distress Ink; Walnut Stain.


Geniet allemaal van het prachtige weer!
Liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en zo'n heerlijke kleuren!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige zomerse kaart. Mooie mallen heb je gebruikt en een heel leuk stempeltje.
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig leuk kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauw. Kei leuk kaartje. De grotere bloemen en vlinders vind ik helemaal top.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat is deze weer schitterend. Zulke lieve, zachte kleuren en idem dito details. Het afdrukje is een schatje en geweldig mooi ingekleurd, een topcreatie weer hoor.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Lotte, super mooi ingekleurd en o zo mooi weer gecombineerd met allerlei moois!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen