vrijdag 30 augustus 2013

Kerstkaart

Dan is het zo mooi weer! En dan kom ik met een kerstkaart...


Deze lieve stempel heet: Tilda Captures Stars en ik heb haar gestempeld met  Memento; Rich Cocoa

Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink:
Achtergrond: Pumice Stone
Sterretjes: Wild Honey met perfect pearls
Doekje: Perfect Pearls

De vorm van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal en het papier is van Papermania. alle randen heb ik bewerkt met  Distress Ink - Walnut Stain en sommigen doorgestikt met de naaimachine. De rand van het afdrukje hebt ik afgewerkt met Frantage, gaasverband, daarna op ribbelkarton gestanst met een nestabilitie Label Four en dit weer op jute. 

Verder heb ik gebruik gemaakt van Vintage kant van MD; Fleur, doily gemaakt met een stans van Cherry Lynn,  bloemen gemaakt met een Doohickey met daarin een roosje (vintagebruin) ook bewerkt met Frantage, kreukellint op kleur gemaakt met Distress Ink;  Pumice Stone met daarop een mega parelkern, houten sterretjes en zelfklevende parel; ivoor.


De tag heb ik ook weer gemaakt met een Doohickey, hierop heb ik met Distress Ink;  Pumice Stone ijssterren gestempeld van Magnolia en daarna met Memento; Rich Cocoa de tekststempel, ook van Magnolia, gestempeld. Aan de tag heb ik een stuk henneptouw, kant van MD, lint en een veiligheidsspeld met een charm van een sterretje aangedaan. Die laatste twee heb ik ook bewerkt met Frantage!


En dan nog een Arty Shot ;-) Vond ik wel super mooi bij deze kaart passen... Maar wat een werk! LOL


Liefs Lotte

3 opmerkingen: