donderdag 6 juni 2013

Geinspireerd door Adriana


Hoi allemaal, lang geleden ben ik mijn kaartenhobby begonnen met theezakjes vouwen. Door alle nieuwe technieken en materialen was het een beetje in de vergetelheid geraakt. Totdat ik de fantastische creaties zag die mijn teammaatje en vriendin Adriana maakte; hierdoor ben ik toch weer aan het vouwen geslagen en nu heb ik dan eindelijk ook een Adriana theebloem op een kaartje verwerkt.


En dit is mijn kaartje geworden. Ik heb roze linnenkarton gebruikt van boekenvoordeel. Daarop DP uit het blok van Me-to-You "With Love". De randjes hiervan heb ik aangezet met distress inkt Walnut Stain. Ook nog een stukje roze cardstock om mijn 3d'tje een plekje te geven. Ook hiervan zijn de randjes met Walnut Stain aangezet.


Ik heb de tekst uit de Joy set rechtstreeks op het DP van Me-to-You gestempeld met Walnut Stain.


Het radertje is een die van Tim Holtz en heb ik van mijn lieve vriendin Lotte gekregen (xxx). Ik heb het bewerkt met distress inkt Worn Lipstick en een beetje Walnut Stain. Daarop - geïnspireerd oor mijn lieve vriendin Adriana (xxx) - een theebloem van mango theezakjes. Om de bloem af te werken heb ik een roze acryl bloemetje gebruikt. Alles is vastgezet met Tacky Glue (werkt perfect).


Het 3d'tje komt van een hobbydol poster en vind ik echt een schatje met haar scooter.

Groetjes
Helen

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje is dit, en heel erg leuk
    met die bloem van theezakjes ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is echt een scheetje. Je kaartje is heel leuk geworden. Leuk hoe je 'oude' technieken nieuw leven in kan blazen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Helen, ik vind het een superschattig mooi kaartje. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees nu dat de bloem van theezakjes is gemaakt. Dat vind ik gaaf. Iets wat er eigenlijk al heel lang is dat theezakjes vouwen, en dan eigenlijk een beetje in een modern jasje gestoken.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen