maandag 15 oktober 2012

HANDS UP !!!

Ik blijf het leuk vinden om de young rebels in te kleuren; deze keer heb ik gekozen voor "Hands up".


Ook deze keer heb ik weer voor DP gekozen van First Edition; dit pack heet "Love Letters".

Als afwerking heb ik gebruik gemaakt van mintgroene parels. De tekst is van het kruidvat en heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa. Rondom heb ik gedistressed met Colorbox seaglass.


Een mintgroene granny vastgezet met een mintgroene brad en nog een close-upje van de parels.

"Hands up" is weer gekleurd met de aquamarkers (sepia, lamp black, eggshell, golden brown, citrus, teal and grape) en de Koi brush.  Ook hier heb ik rondom weer colorbox seaglass gebruikt.
Groetjes,
Helen

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!! Het is en blijft inderdaad een leuke stempel!! Mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Alles kleurt zo mooi bij elkaar en dat papier hé?! Zucht....

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Helen en wat een prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Helen! Die stempels zijn inderdaad heerlijk om te kleuren. De granny is er prachtig bij!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen