woensdag 8 augustus 2012

Fizzy moon



Hoi allemaal,

ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met dit lieve fizzy moon beertje - birthday treats. Ik heb alles ingekleurd met prismapotloden. De neus van de beer en het konijn, de knopen en de kersen op de taart heb ik glanzend gemaakt met glossy accent. Nadien heb ik een touwtje door de knopen genaaid.
Het sterretjespapier komt uit de boofle paper pack.



Dit label heb ik gemaakt door uit shrinkpapier (krimpie-dinkie) de creatable stencil tag and buttons uit te stansen. Hierop heb ik met Stazon (brown) de tekst en de sterretjesborder uit de me-to-you gift set gestempeld. Nadien heb ik het label met de heattool gekrompen.
Het label heb ik vastgezet met een roze brad en een flower. Ik vond de combinatie wel mooi passen.

Een detail van de binnenkant. De bloem is gemaakt met een bloemenstans van joy.


Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Veel liefs,

Lins x

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd. Ben zelf ook helemaal weg van Fizzy Moon.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt en supermooi ingekleurd. Het labeltje vind ik superleuk gedaan. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw...wat een prachtkaart. die stempelafdruk komt hiermee helemaal tot z'n recht. geweldig ingekleurd!!
    super!
    wat een leuk idee met die krimpiedimpie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi
    wat een geweldig mooie kaart met die gave lieve stempel en alle details maakt het tot een TOPPERKAART!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super kaart! En wat top gedaan met dat krimpie-dimpie, dat moet ik nodig weer eens tevoorschijn halen!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje, en wat een leuk spul is dat krimpie dimpie erg leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart! Zo mooi gekleurd en dan die leuke Krimpie Dimpie dingen, super!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen