zondag 12 februari 2012

Wat een drukte!

Wat was het gisteren druk. Zoveel bestellingen op een dag had ik nog niet eerder gehad. Zo ontzettend leuk. Ik had heel erg naar deze dag toegeleefd en het is precies gegaan zoals ik gehoopt had.

Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten in het gastenboek van de winkel, via de mail, op mijn eigen blog en hier op het webshopblog. Zo leuk om al die lieve berichten te lezen. Dat doet mij heel erg goed. Ook heb ik 's morgens mijn beide oma's aan de telefoon gehad en die waren erg trots op mij en leefden helemaal met mij mee ;-).

Vandaag begon ook weer goed en de drukte gaat gewoon lekker door. De feest-aanbiedingen zijn vanaf vandaag verkrijgbaar en worden al volop besteld. Een set is toch voordeliger, dan wanneer je alles los koopt. Ook is het leuk om op deze manier wat producten uit te proberen.

Klik hier om naar alle Feest-aanbiedingen te gaan in de winkel.
De aanbiedingen zijn geldig tot en met 29 februari.

Ik ga snel weer aan het werk, want ik heb nog genoeg te doen...

Nog een fijne zondag!

Anne-Marije

Geen opmerkingen:

Een reactie posten