maandag 5 december 2011

monsterzakje met Forever Friends

Ik ben heerlijk bezig geweest met de nieuwe monsterzakjes. Deze zakjes zijn verkrijgbaar in 2 verschillende maten... Ook heb ik nu leuke broodzakjes in kraft en wit en loonzakjes in kraft. Het is zo leuk om zo'n zakje te pimpen. Voor dit monsterzakje van 9 x 21,3 cm heb ik het stempel Surprise van Forever Friends gebruikt.



Wat een schattig stempel hè?



Derwent Coloursoft potloden: C160-C170-C180-C200-C460-C530-C570-C590-C680

Het vrolijke scrappapier is ook van Forever Friends en heet Pink Parfait (helaas is het nog steeds niet leverbaar bij de groothandel).

Het leuke kraftlabeltje is verkrijgbaar in 3 verschillende maten. Ik heb het kleinste formaat van 2,5 x 5 cm gebruikt. Om het labeltje heb ik een stukje touw gewonden. Aan het touwtje heb ik één van de nieuwste charms gedaan. De strik bovenaan heb ik gemaakt met wit organza lint van 1 cm.



-Forever Friends stempel Surprise ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-monsterzakje kraft 9 x 21,3 cm
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalopped Circle Large
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-3 roosjes groen/crème
-2 mini resin flowers dahlia lime groen
-5 zelfklevende rhinestones transparant
-charm bloem zilver
-organza lint 1 cm wit
-label kraft 2,5 x 5 cm
-stukje touw

Een hele fijne sinterklaasavond!

Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Wie weet waag ik mij daar ook eens aan, maar eerst stort ik mij nog even op de kerstkaarten.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,hoi, wat heb jij lekker gefreubeld. Ik vind dit ontzettend leuk geworden zeg. Jammer dat het papier van FF er nog steeds niet is (staat nog steeds op mijn lijstje). Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk geworden zeg, echt heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel feestelijk uit. Echt leuk om zoiets te krijgen maar zeker om hier mee aan te komen. Erg leuk geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk zakje en stempel het is een schatje ook heel mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu pas zag ik dat hij ook op dit blog staat (bloos, bloos)
    Ik vind je zakje helemaal super!
    Ik wilde er ook binnenkort mee aan het werk gaan, dus leuk voor de inspiratie!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen