woensdag 31 januari 2018

AnMaCreatief challenge 76 - januari 2018

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...


Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Alles Mag' challenge bedanken voor het meedoen. Wat hebben we veel inzendingen gehad!


De opdracht voor de januari challenge is: Stippen & Strepen



Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.



Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team.
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn... 
 
Ellen Bakker

Margreet Burger 

Adriana Rijksen



Helen van der Gaag


 Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:

 

 Precious Marieke snijmal-PM10094 Fantastic Flowers/Butterflies Border



Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge  (de regels staan ook in de sidebar)


-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren



De challenge is geopend tot en met 31 januari, 18:00 uur. Op 1 februari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.


Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een creatie en voeg die toe aan Mister Linky.

Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke uitdaging en inspirerende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Mooie voorbeeldjes dames. Ik heb ook net een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten weer��.
    Mijn kaart staat er ook bij, groetjes winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kaartje staat erbij. De stippen zitten je in het achtergrondpapier.
    Greetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeelden, dat geeft inspiratie hoor! Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hee erg bezig geweest met kerstkaarten, weken lang. Maar dit vind ik zelf een goed voorbeeld, wat je via een workshop op internet, met beperkte middelen kan maken. Ik plaatste hem al bij jullie op facebook, maar ben toch even terug gaan zoeken naar jullie blog.
    Succes en alle beste wensen voor 2018. grts Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo . Margreet bedankt voor de tip. Ik heb even opnieuw gelinkt kreeg het niet meer voor elkaar. Om het te veranderen . Als jullie de eerst koppeling kunnen
    Verwijderen.... zou dat fijn zijn. Alvast bedankt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn 2de creatie geplaatst.
    dit keer een haakcreatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, ik heb zojuist teer kaartjes geplaatst, eentje is van 17 Jan. Die had ik wel gelinkt maar die is hier niet doorgekomen. Speciaal gemaakt met stippen en strepen..
    De andere is van vandaag. Als die van 17 januari niet geldt, dan heb ik pech gehad! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen