woensdag 24 mei 2017

Follow Your Butterflies

Voor deze kaart ben ik met mijn distress inktjes aan het spelen geweest.
Eerst heb ik de ondergrond gemaakt met 2 kleuren, te weten Shabby Shutters en Salty Ocean. Hiervoor heb ik een ink blending tool gebruikt.
Daarna heb ik een stempel met bloemen en vlinders van Studio Light stamps & die cut gestempeld. Ik heb hiervoor eerst met Versafine Onyx Black gestempeld en wat is de stempelhulp dan toch een uitkomst! Daarna ben ik met de waterbrush in gaan kleuren met distress inkt. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Shabby ShuttersSalty Ocean, Seedless Preserves,Squeezed Lemonade en Barn Door.
De tekststempel hoort ook bij de set en hiervoor heb ik weer de stempelhulp gebruikt en als inkt Memento Tuxedo Black.
Verder heb ik met een Studio Light clear stamp nog wat druppelachtige vormen gezet.
In dezelfde set zit deze grote vlinder met een bijpassende die cut. Dus eerst met bovengenoemde distress inkt ingekleurd en daarna met de die cut uitgestanst. Ik heb hem met foam verhoogd opgeplakt.
In de linker hoek heb ik met transparante texture paste van Dutch Doobadoo één van de vormen gebruikt van het Dutch Mask Art Geometric Tiles. Na het opbrengen heb ik het gedroogd met de heattool. Daarna ben ik er met Salty Ocean nog wat overheen gedabberd.
Ik word steeds enthousiaster over spelen met inkt.

Fijne woensdag!
xxx Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten