zaterdag 31 december 2016

AnMaCreatief challenge 63 - december 2016

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 december. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...


Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.



Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Kerst/Winter' challenge bedanken voor het meedoen. Wat hebben we veel inzendingen gehad!

December is een drukke maand, dus daarom hebben we een hele gemakkelijke challenge...



De opdracht voor de december challenge is: Alles Mag



Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.



Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 

Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

 

 
Margreet Burger

Ellen Bakker

 Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:





Marianne Design Creatable LR0270 Anja's Vintage 2 Ornaments





Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge

(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 december 09:00 uur. Op 1 januari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

25 opmerkingen:

  1. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ík heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend inspiratie!. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige en schitterend voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful DT designs, thanks for another challenge! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties van het DT ! Ik doe zeker weer mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke inspiratie. Ik doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for gorgeous inspiration from DT.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn inzending staat er ook bij ;-)

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie inspiratie kaartjes DT dames,
    ik doe graag weer een keer mee !!
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige en inspirerende voorbeelden. Top gedaan dames!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden DT!
    Ik heb mijn werkje geplaatst.
    Fijn weekend, Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten zijn staan erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net mij kaartje nog gelinkt. Wat laat zondag helemaal bij in geschoten. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeldjes dames van het DT. Ik heb net een kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 3e kaartje geplaatst. Goed voorbeeld doet goed volgen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb net mijn derde en dus laatste kaartje geplaatst ! Fijne feestdagen iedereen ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vandaag mijn eerste "project" hier ook geplaatst ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creaties en zoveel, ik heb mijn bijdrage ook geplaatst.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb zojuist nog 2 kaarten geplaatst. Ben benieuwd Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anne-Marije,
    Ik heb in mijn enthousiasme per ongeluk 4 kaarten in plaats van 3 kaarten geupload.
    Groetjes
    Gerda (http://cardscreations.blogspot.com/)
    ;) ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke, toegankelijke challenge en mooie voorbeelden! Fijne dagen en alle goeds voor 2017!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles mag , dus zet ik gezellig nog een kaartje erop.
    Fijne feestdagen allemaal *
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Bedankt voor alle leuk Challenges van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017 voor iedereen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen