maandag 27 juni 2016

Merci doosje

Ik heb weer een Merci doosje gemaakt. Ik wil er eind september 16 hebben om mijn collega's te bedanken voor de fijne samenwerking. Dit is pas nummer 4, dus ik heb er nog aardig wat te gaan.
Ik heb het Dutch Doobadoo stencil Box Art op crèmekleurig cardstock nagetekend, gerild en uitgeknipt.
Daarna de diverse onderdelen afgetekend op designpapier. Ik heb hiervoor verschillende papiertjes uit het papierblok Happiness 5 van CraftEmotions gebruikt.

Ook de achterkant is met een papiervel uit deze Happiness 5 paperpack beplakt.
De banner heb ik gemaakt met de Craftable CR1299 van Marianne Design. Ik heb hem met foam verhoogd opgeplakt. De bovenflap kan er nu onder geschoven kan worden, zodat het doosje gesloten is. De kattenpootjes horen bij de stans van de poes, Creatables LR0338, ook van Marianne Design. De tekst 'Bedankt' is tekststans no. 5 van Crealies.
De poes is ook weer met foam verhoogd opgeplakt. Eronder zie je Decorettestans no. 11 van Crealies. Aangezien dit een nogal delicate stans is heb ik eerst designpapier op een stuk EasyConnect Craft Tape van CraftEmotions geplakt en pas daarna de stans door het stansapparaat gehaald. Daarna zit op de hele achterkant plak en is het opplakken verder een fluitje van een cent.
En zo ziet het doosje er uit als hij open is.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
xxx Margreet

1 opmerking: