maandag 13 juni 2016

Have fun...


Ik was een heel ander kaartje van plan, maar stuitte al zoekende naar materialen op het blokje Girly girls van Joy!: veel te weinig gebruikt, dus daar moest verandering in komen, met dit kaartje als resultaat.
Ik gebruikte als basis het stencil Flower van DDBD en knipte dit uit linnenkarton en 2 keer uit achtergrondvellen van Wekabonr. 229 en nr. 227.
Achter de afbeelding heb ik het hekje uit de tuinset van Joy! geplakt. Op de geëmbosste delen heb ik wat Angel Pink aangebracht. Aan de onderkant zie je de mooie creatable Border/Retro van MD en ook hier wat inkt gebruikt, Pearl Tart dit keer.
Bovenaan zie je een strookje crispy lint in de kleur roze, fantastisch materiaal vind ik dit.
Verder herken je vast het vogeltje en vogelhuisje uit de creatableset Grass van MD.
De bloemenrand bestaat uit de stans Leaf uit de serie Vintage Flourishes van Joy! met op de randen Bamboo Leaves en verschillende bloemetjes uit de sweetheart blossom sets.
De tekst maakte ik met letters van de stans Uppercase Alphabet van CraftEmotions.

 Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven en wens iedereen een heerlijke week toe!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: