vrijdag 1 januari 2016

Winnaar AnMaCreatief challenge 51 - december 2015

De december challenge is afgelopen, dus is het tijd om de winnaar bekend te maken....

Er waren maar liefst 152  deelnemers. Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen.

Met behulp van Random.org heb ik de winnaar gekozen.


Nummer 39, Nicolette

Nicolette, van harte gefeliciteerd met het winnen van de AnMaCreatief december challenge.

Dit is de creatie waarmee Nicolette gewonnen heeft:




Nicolette, wil je even een mail met je adresgegevens sturen naar
webshop@anmacreatief.nl? Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.


Anne-Marije

8 opmerkingen:

  1. Mooi begin van 2016 voor Nicolette, van harte met je mooie kaart! Ik wens iedereen een heel goed en creatief 2016 toe! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi begin van 2016 voor Nicolette, van harte met je mooie kaart! Ik wens iedereen een heel goed en creatief 2016 toe! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk begin van 2016. Leuk dat ik gewonnen heb.
    Dank je wel voor de prijs.
    Ik wens iedereen een heel mooi en gezond nieuwjaar toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nicolette van harte gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nicolette gefeliciteerd. IK doe deze maand ook mee. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen