zondag 31 januari 2016

AnMaCreatief challenge 52 - januari 2016

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

AnMaCreatief wenst iedereen een heel goed en creatief 2016!!!! 

Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Alles Mag-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we een hoop inzendingen gehad!

We beginnen dit jaar met een makkelijke challenge: Bloemen

Je kunt een plaatje of stempel met bloemen gebruiken, maar ook bloemen als embellishments of bloemenpapier gebruiken. Maakt niet uit, als wij maar kunnen zien dat je bloemen hebt gebruikt!
Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...







Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Marianne Design Creatable-LR0320 Petra's Large Corner

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 januari, 18:00 uur.
Op 1 februari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


34 opmerkingen:

  1. Allereerst jullie ook de beste wensen! En wat laten jullie een prachtige diversiteit aan kaarten zien! Ik ga zeker meedoen!
    Succes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Mooie kaarten gemaakt met dit thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. natuurlijk eerst de beste wensen voor 2016
    en wat een schitterende voorbeeldkaaarten
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor iedereen nog de allerbeste wensen en een mooi creatief jaar.
    Prachtig zijn alle inspiratiekaarten.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke challenge ! Ik doe mee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jullie nog de beste wensen,
    ik doe graag mee met deze challenge,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning DT cards, I am glad I found this challenge blog.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heeft het team gemaakt.
    Ik heb de mijne ook net geplaatst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke candy ik doe weer gezellig mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een hele leuke nieuwe challenge! ik doe weer graag mee!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook nog de beste wensen en een creatief jaar !
    Leuke challenge en mooie voorbeeldjes. Ik doe ook mee.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden van het dt. Ik plaats net een tweede bijdrage maar vergeet een 2 achter mijn naam te zetten. Het lukt me niet meer om de link aan te passen. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeps ik was vergeten een 2 achter mijn naam te zetten en nu krijg ik nummer 75 niet meer verwijderd. Sorry..
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn kaart, 3de bijdrage nu op nummer 50 mag verwijderd worden. Ik wil graag een andere als 3de laten meedoen en die moet ik nog posten op mijn blog. Dank jullie wel.

    Lieve groet en een fijn weekend, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo. IK heb zojuist er een kaart voor mijn moeder Martje en mij zelf bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zojuist mijn 3de kaart geplaatst. De 3de kaart die op nr 50 staat mag verwijderd worden. Hartelijk dank.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb mijn kaartje geplaatst en hoop dat het voldoende is.
    ps ik geef een CANDY weg iedereen van harte welkom.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb op 115 verkeerde link geplaatst, sorry.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige DT kaarten weer dames!
    Ik doe graag mee met deze vrolijke bloemen challenge.
    Fijne creatieve week allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie voorbeeldkaarten!
    Ik heb mijn kaart geplaatst voor deze challenge.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee en hebt mijn kaart geplaatst.
    Ik zie prachtige voorbeelden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke challenge
    ik heb mijn 3de kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een bloemen challenge blijft altijd heel leuk! Wat een inzendingen zeg! succes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb een reactie van Helen dat ik niet gelinkt heb naar de challenge maar zij heeft haar reactie bij de verkeerde kaart gezet....de kaart die meedoet is wél gelinkt hahaha....Ik weet niet waar het misverstand vandaan komt maar volgens mij heb ik het goed gedaan hoor.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen