zaterdag 14 november 2015

Goede Kerstdagen

Vandaag een kerstkaart met opnieuw zo'n mooi plaatje uit het Winter Wonderland blokje van Joy!
Ik heb mezelf eens laten uitdagen om een soort van vintage kaart te maken met minimaal 5 bloemetjes erop. En zie het resultaat:


De basiskaart is Champagne kleurig linnenkarton en daarop een vel uit het Vintage Line paperpack van Studio Light. Dat was in ieder geval een goed begin ;-) Alle randjes heb ik bewerkt met een Paper Distresser.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Appel zakjes en dan van de achterkant. De randjes van de gevouwen bloem heb ik bewerkt met Antique Linen, zo worden ze wat zachter en een geheel met de rest. Op de bloem een mulberry bloemetje en een witte mini sweetheart erdoor. De blaadjes en takjes eronder komen allemaal van de MDCollectable-Eline`s Poinsettia. Die is echt prachtig! Wat ben ik daar blij mee.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Champagne
Studio Light paperpack-nr.23/Vintage Line
Joy! paperpack-6011/0069 Paper & Pictures/Winter Wonderland 10x10 cm
Crafts-Too Edge Crimper
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
Marianne Design Collectable-COL1393 Eline`s Poinsettia
Crealies Tekststans-No.103 Goede Kerstdagen
Tim Holtz Distress Ink-Antique Linen
ScrapBerry`s Mulberry Paper Flowers-White
papieren roosjes 15 mm-Mixed Brown Tone
papieren roosjes 10 mm-Cream
papieren rozenknopjes 4 mm-Cream
set mini sweetheart blossom-White
charm 244 sneeuwvlok-geel koper
Organza lint
Kant
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Hi, hi, nu ik zo dit lijstje bekijk, zie ik dat ik wel heel veel verschillende merken heb gecombineerd op deze kaart...

Fijn knutselweekend,
groetjes van Adriana

2 opmerkingen:

  1. Prachtig zo in één kleur! Heel stijlvol Adriana!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje! Mooi hoor, Adriana.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen