woensdag 21 oktober 2015

Kadootje

Vandaag laat ik een kaart zien met een zakje erop, hierin kun je natuurlijk wat geld verstoppen voor een jarige maar...


Het leek me wel wat om een echt kadootje op de kaart te verwerken. Dus heb ik een leuk miniboekje gekocht, wat in het zakje past. Hierboven zie je de kaart in wording.


De basiskaart is gemaakt van kraft linnenkarton en het is een kaartje van 13,5x13,5 cm.  Het design papier komt uit het FE papierblok Sail Away. Alle randen zijn bewerkt met Brushed Corduroy net als de gestanste zeilboot. Het boekje kan zonder de kaart te beschadigen uit het zakje worden gehaald.


De theebloem is gevouwen van Lipton Réglisse-Menthe en dan van de achterkant. Er is nog wat van de instructie op het theezakje zichtbaar, maar dat vind ik wel een passend effect geven bij het papier en het zakje. Een kleine gear erop en met een mini brad vastgezet.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Honing (kraft)
First Edition paperpad-Sail Away 6x6
Tim Holtz Distress Ink-Brushed Corduroy
Joy! cutting stencil-6003/0057 Zeilboot
mini gear (alleen op de beurs bij AnMaCreatief)
mini brad
charm 041 vis-zilver
Natural mesh wired
Krantenzakje, touwtje en sticker
Foam tape
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten