zaterdag 31 oktober 2015

AnMaCreatief challenge 49 - oktober 2015

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 oktober. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Easelcard-challenge' bedanken voor het meedoen.  


Het thema voor de oktober-challenge is: Herfst

Toepasselijk bij het weer! ;-)

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden in Herfst-sfeer gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...







Margreet Burger

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Marianne Design Collectable-School Slate


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 oktober 18:00 uur. Op 1 november wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


21 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten en creaties DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inspiratiekaarten met dit leuke thema!
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaartjes van het DT-team !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden DT en een passend bij deze tijd van het jaar thema. Ik ga heel goed mijn best doen want wie wil nou niet zo'n mooie prijs winnen?

    Groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De inspiratiekaarten zijn heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inspiratiekaarten, ik heb mijn best gedaan. Succes dames!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie inspiratiekaarten, ik heb mijn best gedaan. Succes dames!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie weer mooie voorbeelden gemaakt meiden!
    Een leuke challenge, waar ik graag aan meedoet.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht, mooie voorbeeldkaartjes.
    Ik heb ook net een kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitdaging voor dit seizoen. Leuke inspiratie. IK heb voor mijn moeder 2 kaarten geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke voorbeelden ik heb zojuist mijn derde creatie geplaatst maar er per ongeluk een 2 inplaats van een 3 bij gezet ik weet niet hoe ik het moet veranderen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge, mooie voorbeeld kaarten,ik heb mijn kaartje net gelinkt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net kaartje geplaatst, herfst! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie dt voorbeelden dames genoeg inspiratie!
    Ik doe graag mee met een herfst tag bijna helemaal gemaakt van recycle materialen.
    Fijne creatieve week.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Na een tip van Margreet ben ik op het blog terecht gekomen en heb mijn kaartje in het lijstje gezet.
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb ook net mijn kaartje "Herfst" geplaatst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb toch nog een kaartje gemaakt, dat kan meedoen bij jullie challenge. Ik vergaat alleen een "2" achter leny te zetten. Maar had er al eentje mee laten doen. Veel succes en gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een verhuiskaart gemaakt voor vrienden die deze week gaan verhuizen. Heb zelf geen blog dus net geplaatst via FB.
    Prachtige voorbeeldkaarten!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen