donderdag 30 april 2015

AnMaCreatief challenge 43 - april 2015

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 april. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'voorjaars-challenge' bedanken voor het meedoen.  

Wij hebben deze maand een challenge met een inspiratiefoto:




Laat je inspireren door bovenstaande foto. Je kunt je laten inspireren door de kleuren, het thema van de foto, een bepaald onderdeel op de foto, enz.
Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, home deco, haakcreatie of iets anders zijn. 

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Zoals jullie kunnen zien heeft iedereen zich op een heel andere manier laten inspireren. Leuk om alle heel verschillende creaties bij elkaar te zien!
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...


foto 1

foto 2







Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Joy! cutting & embossing stencil rand


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 april 18:00 uur. Op 1 mei wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

19 opmerkingen:

  1. Eindelijk na weken weer eens tijd om een blog rondje te doen en wat wil een mens zo rond de 1ste april nog meer met dit vrolijke begin! Super hoor! Wat hebben jullie er allemaal weer mooie voorbeelden voor gemaakt! Wie weet heb ik dan nu ook weer eens tijd om mee te gaan doen....ik ga mijn best doen! Aan jullie voorbeelden zal het niet liggen, inspiratie genoeg!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge hebben jullie weer bedacht dames, en de voorbeeldkaarten zien er prachtig uit. Toppie dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful colorful projects and fabulous pictures and post.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful colorful projects and fabulous pictures and post.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijkee voorjaarsfoto, leuke challenge en ik vind het gezellig om mee te doen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging. en wat heeft het team weer prachtige kaarten gemaakt top. IK heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke uitdaging! |Prachtige voorbeelden. Mijn inzending staat erbij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke challenge weer en ik doe er zelfs met 2 mee. ( weet niet eens of dit mag)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt door het DT.
    Het is iedere keer weer een feestje om mee te mogen doen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, ik doe graag mee aan deze leuke challenge. Ik heb hem gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is het hier bewolkt, dan zorgt jullie challenge toch voor wat lentegevoel met deze leuke kleurtjes...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging met prachtige voorbeelden, doe dan ook graag me. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie weer schitterende voorbeelden voor ons gemaakt. Bedankt voor de challenge en de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. IK heb mijn kaart er ook bijgezet. Want de meeste voorjaarskleuren komen voor op mijn kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge met mooie voorbeelden. Ik heb mijn kaart geplaatst!
    Fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukt, ik heb mijn kaartje erbij gezet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukt, ik heb mijn kaartje erbij gezet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen