zaterdag 31 januari 2015

AnMaCreatief challenge 40 - januari 2015

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het AnMaCreatief Design Team wenst iedereen een goed en creatief 2015! Wij hopen jullie dit jaar ook weer vaak op ons blog te zien.


Wij willen alle deelnemers van de 'Alles mag-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat waren er veel inzendingen! 


Vandaag start onze eerste challenge van 2015! Ook onze 3 nieuwe Design Team Leden hebben een voorbeeld voor deze challenge gemaakt... Wat leuk, zo'n groot Design Team!


Het thema voor deze maand is:

Favoriete kleurencombinatie

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, home deco, haakcreatie of iets anders zijn. 

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...









Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Aurelie snij & embossing stencil-Viooltjes


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 januari 18:00 uur. Op 1 februari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


24 opmerkingen:

  1. Het hele team de beste wensen voor 2015. Prachtige voorbeeld kaarten en creaties zijn er gemaakt. Heel gaaf. ik doe zeker weer mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de allerbeste wensen voor 2015.
    Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt. Ik zie dat jullie ook met veel blauw werken. Dat heb ik tegenwoordig ook en dan met kraft erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt. Ik wens iedereen een goed en creatief 2015.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal een heel gelukkig en creatief 2015.
    Ik heb per ongeluk de verkeerde kaart bij nr. 18 gezet. Omdat mr. Linky het onthouden heeft van de vorige challenge. Zouden jullie nr. 18 eruit willen halen?
    B.v.d.

    Groeten,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de verkeerde link verwijderd. De links zijn nu doorgeschoven. Je goede inzending staat nu op 18. Achter je 2e inzending op 28 heb ik een 2 gezet i.p.v. een 1. Nu klopt alles weer.

      Anne-Marije

      Verwijderen
    2. Dank je, ik had er een rotzooitje van gemaakt.

      Verwijderen
  5. Prachtige voorbeelden, ik heb zojuist mijn kaartje gelinkt...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor deze leuke challenge. Dit is alvast één van mijn favoriete combinaties. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ik heb per ongeluk mijn mail adres ipv mijn naam gezet. Zouden jullie dit kunnen veranderen of verwijderen. ik heb zelf geprobeerdt om te verwijderen maar lukt. Het is bij nr 32. stom hé.

    Alvast bedankt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Anja3D bij je inzending gezet, dus nu klopt het weer. (je inzending is door het verwijderen van verkeerde links doorgeschoven naar nummer 30)

      Anne-Marije

      Verwijderen
    2. Oké. dank je wel.
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  8. Hoi hoi,
    Ik wens jullie allemaal een gezond en creatief 2015 en heb een kaartje gelinkt met mijn favo kleurencombinatie ....
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, Allereerst een gezond en succesvol 2015. Ik heb mijn kaartje gemaakt in de laatste weken favoriete kleur. Ik verlang kennelijk naar een staalblauwe hemel. Dit saaie sombere weer is helemaal niets voor mij. Vandaar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor dit nieuwe jaar, de voorbeeld kaartjes zijn super en ik vond het erg leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog De Beste wensen voor het hele team
    mooie creaties DT

    GR karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb meerdere favoriete kleurencombinaties, dus ik heb mijn derde kaart toegevoegd. Deze keer heb ik het wel goed gedaan! ;-)

    Groeten Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een leuke challengek dit keer heb ik meegedaan!

    groetjes\Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke challenge! net mijn kaartje geplaatst. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jullie nog de beste wensen voor 2015. Ik heb mijn kaartje er zojuist bij gezet. Blauw en bruin vind ik altijd een hele mooi combi. Verschillende tinten Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi, laatst jullie challenge ontdekt en nu meegedaan. Leuk!! Allemaal nog een creatief 2015 gewenst. Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik wens jullie een creatief en gezond 2015 met nog veel leuke challenges!
    Ik doe graag mee met een babykaart, op mijn blog staan er twee, kies er maar eentje uit die jullie het meest aanspreekt.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag nog een tweede keer mee. Ik maakte een card in box en dit zijn twee favoriete kleuren in een projectje. Maat eerlijk gezegd, ik heb heel veel favoriete kleuren en de ene keer gaat iets beter dan de andere keer. Er staat nog een kaart onder ook, in favoriete kleur, die ging zo gemakkelijk. Soms hou je van waar je mee bezig bent. Een andere keer maak je iets en dan is het ..brrrr. Maar ik denk dat iedereen dat wel kent. Succes met de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke challenge, doe graag mee en mijn link geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen