maandag 17 februari 2014

geboorte-kaartje

Een geboorte blijft toch iets bijzonders, en daarvoor maak ik dan ook graag een persoonlijke kaart! Dit keer heb ik ook de naam van het kindje op de kaart verwerkt.


Ik heb weer de stempel van Magnolia gebruikt. Dit blijft toch wel mijn favorietje voor geboorte ;-) Ik heb hem ingekleurd met Distress Ink. De schulprand om het afdrukje is van kraft gemaakt.


Ik heb er een criss-cross kaart van gemaakt. Aan de binnenkant heb ik een kaart gemaakt en hierop onze geboortewens opgeschreven. Het papier is van MD - Hello Sweet Baby. Het ruitjespapier komt ook uit het blokje en dit heb ik uitgestanst met een collectable van MD. De andere stansen zijn van Magnolia.



Het bedeltje is een heel schattig ooievaartje! Deze hangt met twine aan een strik van kreukellint. Ook de vlaggetjes hangen met twine aan elkaar. De letters komen weer uit kraft. Verder heb ik de kaart aangekleed met cherry blossom, een witte asterkleine witte pareljes op de grijze bloemetjes en twee hartjes rechtsboven in de hoek.

Een hele mooie week toegewenst! Liefs Lotte

6 opmerkingen:

  1. Zo lief.. en die kleurtjes... Zal mama en baby vrolijk van worden
    grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Wat een schatje is het toch weer, prachtige digi, ontzettende lieve kleurtjes en mooie mallen gebruikt, een toppertje weer Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooi kaartje is dit, heel erg mooi gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieffie is dit weer geworden en zo mooi ingekleurd. Helen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig kunstwerk. Erg gaaf om te krijgen. Alles past zo mooi bij elkaar!

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen