woensdag 22 januari 2014

Tilly heeft een glitterend cadeautje

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje en ook ik ben gevallen voor de Silk Microfine Glitter van Elizabeth Craft Designs en voor de superschattige stempels van Wild Rose, dus tijd voor een combinatie van die twee.


Het prachtige DP is natuurlijk weer van First Edition Summer Breeze (het bruine) en het paarse DP komt uit het prachtige pack Butterfly Glade van WRS.


Tilly with gift heb ik ingekleurd met mijn SU-markers. Wat een schatje hè?
Ik heb Tilly gestempeld met Memento Rich Cocoa en de randen van het afdrukje heb ik beïnkt met Walnut Stain.
Het cadeautje heb ik nog een keer gestempeld en op de adhesive sheet geplakt. Voor het cadeautje heb ik Warm Diamond gebruikt en voor het lint en de strik Fuchsia.


Ook heb ik nog een label verstopt tussen het DP. Aan het label zit lint van Anita.
Ook het label heb ik rondom beïnkt met Walnut Stain en de tekst van Eline's Words heb ik met Memento Rich Cocoa gestempeld. Het kleine bloemetje komt uit de set Forever Friends Black & Gold phrases.



Groetjes
Helen

2 opmerkingen:

  1. Kijk nou toch wat een dotje. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje en zo mooi gekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen