zondag 5 januari 2014

Nieuwe woning

Ik dacht, het nieuwe jaar gaan wij eens klussend beginnen... Nee hoor! Gelukkig niet! Maar een neef van ons wel, hij vond het tijd geworden om lekker op zich zelf te gaan wonen en na wat weken klussen heeft hij zijn eigen plekje gecreëerd. En daar moet dan natuurlijk wel een kaart naartoe!


Deze toffe Tilda vond ik wel toepasselijk voor een herenkaart. Ik heb haar gestempeld met  Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink


De vorm van deze kaart is gemaakt met een GoKreate mal. Deze vorm vind ik ook zooo mooi! Het papier is van Wellington. Dat blokje heeft zulke prachtige velletjes, vooral voor herenkaarten. 


De radars heb ik geknipt van de  On the Edge Die; Steampunk. En daar passen die toffe spacers-gear super bij hé?! Die heb ik vastgezet met brads.


Natuurlijk mag een sleutel niet ontbreken! Hij is vrij groot, maar wel een echte eye-catcher op de kaart, hou ik wel van ;-) Deze heb ik boven een stansje van MD gemaakt.


Ook de mooie charm van een bosje sleuteltjes vond ik wel super passen op deze kaart. Het is echt zo'n schatje! Die mini sleuteltjes hangen ook echt los, HIHI Deze heb ik bevestigd met een veiligheidsspeldje!


En ja, dan de bloemen hé?! Wel of niet op een mannenkaart.... Nou, ik vond het toch wel wat mooier, dus heb ik ze er maar gewoon op gedaan! LOL


Verder heb ik gebruik gemaakt van verbandgaas, een doily, jute en een witte gift tag van papermania. Hier heb ik toch een klein strikje van kreukellint aan gedaan, kon het niet laten! En als laatste nog een paar grijsblauwe parels om het geheel af te maken.

Veel liefs Lotte

1 opmerking:

  1. Wauw meid, deze heb je wel ff super leuk gemaakt zeg. Wat een geweldige details. Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen