vrijdag 31 januari 2014

AnMaCreatief challenge 28 - januari 2014

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het AnMaCreatief Design Team wenst jullie een gelukkig en creatief 2014!

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Alles Mag-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we een hoop inzendingen ontvangen! 


Deze maand hebben wij weer een leuke challenge:

Bingo


Het is de bedoeling dat je 3 vakjes op een rij uitkiest. Deze rij mag horizontaal, verticaal of diagonaal zijn. Gebruik de materialen die in je gekozen rij staan op je creatie.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

foto 1

foto 2





Adriana Rijksen


Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:



Papermania clingstamp-Vintage Notes/Heart

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 januari 22:00 uur. Op 1 februari worden om 09:30 de winnaars bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

Het is voor ons gemakkelijker als je in je blogbericht aangeeft voor welke rij op de bingokaart je gekozen hebt.
Alvast bedankt.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! Ik doe weer gezellig mee in het nieuwe jaar! En mijn creatie gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linken was een big problem. Maar .... oefening baart kunst, en proberen doet leren.
    Ik heb de kaart volgens de bingo roze-brads-lint/kant gemaakt.
    Een graag gedaan, jullie succes.gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer mooie voorbeelden. Bingo is een leuke uitdaging een ik doe weer graag mee Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke opdracht en hele mooie voorbeelden

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze challenge en prachtige voorbeeldkaarten dames!
    Ik doe ook graag weer mee!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt ik heb net ook mijn kaartje geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke bingokaart, heb mijn kaartje erbij gezet,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo wat een mooie voorbeelden. ik doe ook gezellig mee met de bingo. ik heb gekozen voor vlinders- parels- bruin.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Bingo challenge ik heb voor Lint/kant+bruin + bloemen gekozen
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi ik zie net dankzij Adriana dat ik de verkeerde link bij mijn kaart heb gezet zou dit verholpen kunnen worden ? Ik weet nl niet hoe ik dit kan oplossen
    Liefs Cinderella http://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.nl/2014/01/kaart-nav-bingo-challenge-happy-birthday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten zijn er gemaakt.
    Ik wil ook graag meedoen met de Challenge.
    Heb gekozen voor het rijtje Blauw,Knopen,Bloemen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen