zaterdag 30 november 2013

AnMaCreatief challenge 26 - november 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 november. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'herfst-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie en originele creaties gemaakt! 

Deze maand hebben we een thema challenge:

Kerst/Winter

Wij willen dus graag iets in de kerst-sfeer zien. Dat is niet zo lastig, toch?

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...











Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Helz Cuppleditch clearstempel-Santa`s Workshop/Hot Chocolate Elf
Helz Cuppleditch gems & pearls-Santa`s Workshop


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 november 22:00 uur. Op 1 december wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

26 opmerkingen:

  1. Hele mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt door de DT's. Leuk thema weer. Ja de kerst komt er aan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze prachtige voorbeelden werken weer heel inspirerend dames! Supermooi gedaan allemaal. Deze keer heb ik iets gemaakt wat hierbij wel passend is dus doe ik met dit grappige doosje mee.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeldkaarten, ik doe graag mee..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk deze opdrach ik doe er graag aan mee en heb mijn kaartje er opgezet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk thema weer, het weer is er ook al weer naar. Mijn kaartje staat erbij. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gekozen challenge want de kerstkaartjes bak daar mag nog wel wat bij!
    Prachtige inspirerende voorbeeld kaartjes dames DT, en ik doe ook mee!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik per ongeluk 2x hetzelfde kaartje erop gezet(verkeerde link), nr 59 zou moeten vervallen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb net mijn tweede kaartje geplaatst maar ik vergat er een 2 bij te zetten dus nu sta ik er een keer te veel op sorry groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Maartje

      Ik heb de inzending zonder 2 verwijderd (nummer 72)

      Anne-Marije

      Verwijderen
  9. Hele mooie voorbeelden weer dames; complimenten!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog om inspiratie en ideeën op te doen. Doe graag, al ben ik nog maar een beginneling, mee met de challenge.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge...ik doe ook weer heel graag mee...prachtige voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt...
    Mijn kaartje staat er ook bij gelinkt.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Link nummer 86 doet het niet van mij, daarom had ik hem nog een keer ingestuurd, kunnen jullie die link die het niet doet verwijderen?

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke opdracht en voorbeelden zijn er weer gemaakt

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge!!!Heb mijn kaart geplaatst!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Anne-Marije, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaarten vanuit het team!! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jeetje wat een inzendingen al zeg!!!
    En wat een prachtige voorbeelden, echt super mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zojuist mijn 2e kaartje geplaatst. echter vergeten er de 2 achter te zetten. groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anne-Marije ik wil graag mijn derde kaartje plaatsen maar dat lukt op het moment niet klopt dat? Hier alvast maar even de link en anders kijk ik morgen of zo nog wel een keer of het lukt.
    http://jokescreatiehoekje.blogspot.nl/2014/11/vanmorgen-kom-ik-maar-weer-met-een.html

    BeantwoordenVerwijderen