woensdag 16 oktober 2013

kaartje op een kaart!

Ik ben eens wat anders gaan proberen. Het leek mij leuk om een verrassing in een kaartje te stoppen.


Ik heb een mini kraft kaart op mijn gewone kaart geplakt. Aan de binnenkant van deze kaart staat een tekst van Marianne Design.


Zo heb ik het gedaan:
Eerst heb ik het designpapier van Maja gebruikt en op mijn kaart geplakt. Daarna heb ik het kleine kaartje op de grote kaart geplakt. Hier heb ik het kreukellint overheen geplakt en daarbovenop mijn afdrukje geplakt. Het kleine kaartje kan je dus open of dicht maken met een strik van het kreukellint...


Deze super lieve Tilda heet Love Love Love Tilda, gestempeld met  Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink. Wat een schatje hé!? Ze was zo leuk in te kleuren!!!


Ik heb gebruik gemaakt van Doohickey's, vogelkooitje van MemoryBox, witte kleine pareltjesmaxi parels en roosjes. Het lieve gespje in de vorm van een hart heb ik weer gebruikt en een charm van een hartje. Rechts boven nog parelbloemetjes.


Naast het mini kaartje heb ik nog een filigraan  gedaan met daarop een parelhart.

Ik hoop dat ik jullie een leuk voorbeeld heb gegeven van een kaartje met verrassing. Hier nog een totaal overzicht van het kaartje!


Veel liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk Lotte! Laatst bij mijn gewonnen prijs zaten ook deze gave kaartjes en envelopjes.....Ze kunnen voor heel veel doeleinden maar ik weet zeker dat ik dit ook eens ga "liften"! Prachtige kaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje leuk idee en erg mooi van kleur.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, want heb je dit leuk gedaan met kaart op kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Lotte bjoetie is dit weer geworden. Prachtig gewoon. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is tie zeg, wat een schatje. volgens mij had ik al gereageerd maar misschien was dat bij lotte zelf. Hoezo in de war haha. Ik zeg het dus gewoon nog maar een keer, ik vind hem schitterend. Ik zie no ook weer dat mooie hart, wat een schitterende creatie ook.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie! Is dit ff super mooi gemaakt zeg. Origineel idee. Het is ook echt een schatje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lotte,

    Wat een leuk idee om de Dovecraft mini cards op deze manier te verwerken! Tilda is weer supermooi gekleurd. Top gedaan!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen