donderdag 17 oktober 2013

Hoera, Adriana is jarig!

Hiep Hiep Hoera... vandaag is onze Adriana jarig! Adriana, van harte gefeliciteerd namens het AnMaCreatief Design Team! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.


Hieronder het kaartje dat ik voor Adriana heb gemaakt.

Ik heb een fleurig kaartje gemaakt met vlinders, bloemen en een lief stempel van Fizzy Moon. Het was erg leuk om dit gedetailleerde stempel te kleuren met mijn Derwent potloden.


Derwent Coloursoft potloden: C030-C050-C120-C140-C180-C210-C330-C340-C400-C450-C470-C490-C510-C530-C580-C590-C610-C640


Het mooie scrappapier komt uit mijn favoriete First Edition paperpad; Floral Pavilion. Ik ben dol op de lieve kleurtjes in dit blokje! De roze strepen op het onderste velletje hebben een mooi glanslaagje.


De bloemen heb ik weer gemaakt met Joy! cutting&embossing stencil bloemen. In de bloemen heb ik Baby Pink roosjes van 10 mm gedaan. Onder de bloemen de leuke takjes gemaakt met Marianne Design Creatable-Flora 3. Ook heb ik de Creatables Ribbon Flower 3 (swirls) en Butterflies (vlinders) gebruikt.

Het tekstje komt uit een oudere stempelset van Marianne Design en heb ik gestempeld op het Floral Pavilion papier.

Als afwerking nog 2 zelfklevende blauwe parels op de vlinders en 2 blauwe parelkernen van 1 cm in de hoek.



-stempel Fizzy Moon ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het First Edition 6x6 paperpad Floral Pavilion
-Joy! Kraft papier A4
-Nestabilities Half Moon Circles en Standard Circle Large
-Joy! cutting & embossing stencil 6002/0068-bloemen
-Marianne Design Creatable LR0107-Flora 3 (takjes)
-Marianne Design Creatable LR0110-Ribbon Flower 3 (swirls)
-Marianne Design Creatable LR0158-Butterflies
-roosjes 10 mm Baby Pink
-zelfklevende parels blauw
-parelkernen 1 cm blauw
-tekst uit een clearstempelset van Marianne Design
-Memento inkt Rich Cocoa (voor plaatje)

Een hele fijne dag!

xxx Anne-Marije

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een gaaf kaartje van gemaakt voor Adriana! Leuk hoor om zo'n mooie creatie op je deurmat te vinden als je jarig bent! Ik ga haar gauw even feliciteren!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje heb je voor onze Adriana gemaakt; helemaal mooi. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wat een dotje. Kei leuk gemaakt.
    Adriana, dikke proficiat voor je verjaardag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen