maandag 16 september 2013

Vriendschap!

Dit kaartje heb ik gemaakt met restjes papier, mooi manier om die ook te verwerken!


Deze stempel is gestempeld met Memento; Rich Cocoa en heb ik ingekleurd met Distress Ink.

Haar en schoenen: Antique LinenWalnut Stain
Kangaroo: Vintage Photo

Ik heb reepjes design papier gesneden in verschillen breedtes en vervolgens op verschillende lengtes gescheurd. Daar heb ik de randen van oud gemaakt met de TH Paper Distresser en beïnkt met  Distress Ink - Walnut Stain. Al deze reepjes heb ik over elkaar heen geplakt en zo kreeg ik dit resultaat!


De vorm van de kaart heb ik weer met de GoKreate mal gemaakt. En de ovaal is een nestabilitie waar ik mijn afdrukje verhoogd op heb geplakt. Het was eerst mijn bedoeling eens een uitgeknipt plaatje te gebruiken. Maar éénmaal uitgeknipt vond ik er niets meer aan, LOL vandaar deze oplossing! Rond de stans heb ik het donkerder gemaakt met Distress Ink - Walnut Stain  met behulp van mijn  Blending Tool en ook een parelsnoer rond geplakt. 

De twee kleine bloemetjes zijn gemaakt met een Doohickey Heleborus, hierin zitten twee witte kleine pareltjes. Verder heb ik twee prachtige filigraan vlinders gebruikt, vintage kant van MD; Fleur en Kreukellint wit die op kleur gebracht is met DI - Victorian Velvet. Op de strik heb ik nog een  ronde parelkern geplakt en dat was het... 


Vrij éénvoudig voor mijn doen ;-) Maar ik was bang dat de stroken anders niet meer goed te zien waren! En eigenlijk vond ik het ook wel heel mooi zo...

Een hele fijne dag allemaal!
Liefs Lotte



5 opmerkingen:

  1. OO Wat een schatje. Ik zie zoveel kaarten bij al die blogs en dacht deze al gezien te hebben van jou en ook een opmerking te hebben achtergelaten maar blijkbaar niet. Bij deze dus hihi, ik vind dit een dikke 10 waar, zo ontzettend mooi gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, echt heel erg mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk kaartje, echt een dotje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Lotte creatie weer. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen