donderdag 5 september 2013

Vintage Rose in het koper

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met de prachtige stempel van Joy! 


Dit keer heb ik het met embossingpoeder gedaan! Om te beginnen heb ik een kaartje gesponsd met verschillende kleuren Distress Ink. Dit doe ik met behulp van een Blending Tool. Ik heb de kleuren: Antique Linen, Tea Dye, Vintage Photo en Walnut Stain gebruikt.


Daarover heen heb ik met Distress Embossing Ink de stempel gestempeld en embossing poeder van Papermania; Copper gebruikt. Dit met een heattool verhit en tot dit resultaat gekomen!



Laat nu het filigraan in rood koper super mooi passen bij dit embossingpoeder! Linksboven heb ik een hoekje gebruikt. En rechts vanonder de Cherry Blossom heb ik een filigraan rondje gedaan. Ook deze maxi parels hebben die koperen kleur, zo mooi samen! Verder heb ik asters en roosjes er aan toegevoegd.


Ik heb het afdrukje op ribbelkarton gedaan, met daartussen een doily van Dovecraft.

Dan heb ik nog een strik van Kreukellint wit gemaakt, deze heb ik op kleur gebracht met perfect pearls; copper. Hier heb ik een klein labeltje aan gehangen met een stukje henneptouw. Op het labeltje heb ik met Memento; Rich Cocoa gestempeld uit de set van MD; Eline's Words.


Even een heel ander kaartje! Maar ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden... Ik vond het leuk om te maken!
Liefs Lotte

3 opmerkingen:

  1. Nou dit is zeker leuk gedaan. Het geeft een super mooi effect.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, van de helft snap ik nog niet wat je hebt gedaan ;-), maar het ziet er prachtig uit! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je dat gemaakt hebt, wat een werk zit hier in zeg maar wel schitterend gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen