zaterdag 31 augustus 2013

AnMaCreatief challenge 23 - augustus 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 augustus. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'stansen-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie en originele creaties gemaakt! 

Deze maand hebben we een thema challenge:

Zomer

Wij willen dus graag een creatie in het Zomer-thema zien... Je kunt hierbij denken aan een zomers plaatje, papier, vrolijke kleuren, enz.
Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...





















Helen van der Gaag




















Anne-Marije Poppen 




















Judith Tijsen




















Adriana Rijksen 



Lotte de Boer



Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge: 





















Papermania clingstamp-Chronology/Curiosities


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 augustus 22:00 uur. Op 1 september wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

22 opmerkingen:

  1. prachtige voorbeelden. jullie hebben allemaal schitterende kaarten gemaakt met dit thema.
    ik heb een klein vraagje...ik heb vandaag net een kaart geplaatst, zou ik die nog mogen insturen?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dora, als je bericht van 1 augustus is kun je die gewoon linken hoor. Groetjes Helen

      Verwijderen
    2. dank je wel. ik zal dit erop zetten. volgens mij heb je in je antwoord op mijn blog al hebben gelinkt? ik zie dit niet in het rijtje staan.
      dan link ik het nogmaals, oké

      Verwijderen
  2. Prachtige voorbeeld kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeld kaarten en creaties zijn er gemaakt. En een leuke challenge. Ga me best weer doen, leuk!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke voorbeelden, ik heb ook mijn bijdrage weer geleverd ;)
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorbeelden zijn er gemaakt!!Mooie stempel als prijsje!! Heb ik mijn kaartje weer geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke uitdaging en past nog net in ons vakantiegevoel (wat gaan die weken toch altijd snel...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke en mooie kaartje design team.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb vergeten om een 2 achter mijn tweede creatie te zetten hoe los ik dit op?
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellie, die zal Anne-Marije er wel achter zetten. Groetjes Helen

      Verwijderen
    2. @Ellie,

      Ik heb het geregeld hoor.

      Anne-Marije

      Verwijderen
  11. Hallo vond dit een leuke challenge.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So sorry i didnt link up, I have linked up now. I think I accidently linked the wrong card in Mr.Linky ....all fixed now :)
    Fiona L x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I am trying to enter my card which is here ....http://handmadebyfionamccarthy.blogspot.ie/2013/08/crafty-cardmakers-dt-card-challenge-98.html but somehow it won't let me enter it
    Thanks,
    Fiona L x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten zijn er door het Dt gemaakt. Ik heb dit keer voor de zomerse kleuren gekozen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaarten zijn er door het Dt gemaakt. Ik heb dit keer voor de zomerse kleuren gekozen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen