zaterdag 25 mei 2013

Restjes papier...


Vandaag laat ik jullie een kaart zien gemaakt van 'restjes'. Ik had heel veel mooie reepjes papier van het Dreamcatcher paperpad van First Edition over (te mooi om weg te gooien!). Heel erg leuk om deze toch weer te kunnen gebruiken op een kaart. Ik kwam een leuke sketch tegen en die inspireerde me om deze kaart te maken.



Alle randjes van de papier restjes heb ik bewerkt met Distress Ink dusty concord. Ook  voor de stempel heb ik dusty concord gebruikt, maar de randjes hiervan met antique linen bewerkt. Het hartje is gekleurd met aged mahogany.



De theebloem weer gemaakt van Israelische theezakjes met daaronder twee mooie papieren bloemen van Dovecraft  'Tea party' en een zilverkleurige filigraan bloem. Erop nog een kleine floral spacer met een lila brad erdoor. Onder de bloem zie je lichtgele meeldraadjes en een stansje van de MDCreatable- LR0157



Verder nog geel twine om de kaart gestrikt met een lichtgeel meeldraadje erom geknoopt en zo'n mooie nieuwe bloem charm vastgezet met een lila brad. 




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik hoop ook hier weer wat sneller terug te zijn met een volgende kaart!

Fijn knutselweekend,
Adriana

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is schitterend geworden, Prachtige kleurtinten, je ziet niet dat deze kaart van restjes gemaakt is
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan Adriana, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige manier om van je restjes af te komen....prachtig gedaan!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen