donderdag 25 april 2013

Thanks !




Mijn DP, zowel het effen als het bewerkte, komt uit het First Edition Dreamcatcher blok. Zoals je kunt zien bevat dit papier een mooi glimmertje. Het labeltje komt uit country companions die cut sentiment set en daar op heb ik een zelfklevend pareltje bevestigd.



De bloemen en de takjes zijn gemaakt met verschillende MD stansen en deze kun je hierhier en hier vinden. Het hartje is een resin margrietje; deze zijn er in diverse kleuren en zijn ontzettend leuk en makkelijk te gebruiken.


De prachtige stempel is van LOTV en heet Lilacs. Deze heeft mijn lieve vriendin voor mij meegebracht uit Zeist (XXX). Ik heb deze ingekleurd met mijn derwents (240-250-280-050-060-080-400-410-440-510-520-530-670-690-700-blender). Rondom het afdrukje heb ik beinkt met colorbox heliotrope.



Het is weer eens wat anders dan cute en ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden.

Groetjes,
Helen

1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt en de kleuren vind ik ook prachtig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen