donderdag 28 maart 2013

Paasmandjes....

Ik ben weer aan de freubel geweest. En dit keer voor mijn zoontje! Hij wilde graag iets geven aan zijn juffies, dus dan maakt mama toch 'even' iets... Nou, dit keer heb ik er echt even mijn nachtrust voor opgeofferd ;-) Maar de juffies waren er heel blij mee! En gelukkig zijn we toch een paar dagen vrij, dus rust ik wel weer een beetje bij.


Ik heb er voor gekozen om nog eens deze lieve mandjes te maken! Ze zijn zo leuk om te maken en je kan het voor ieder thema gebruiken. Voor dit patroontje, uitleg en nog meer voorbeelden kan je hier kijken.  


Het papier komt uit een blokje van First Edition; Familie Ties. Lekker vrolijk en goed te gebruiken voor Pasen! Het is ook stevig papier waardoor de mandjes mooi in elkaar zitten en omdat het papier dubbelzijdig  bedrukt is, is de binnenkant van het mandje ook mooi ;-)


Deze stempel is van Magnolia; Tilda decorate Easter uit de Little Easter Collectie 2013. Wat een schatje is het weer hé!? Zij is ingekleurd met Distress Ink:
T-shirt: Spiced marmelade
Achtergrond: Stormy Sky
Grond: Vintage PhotoPeeled Paint (gras)
Narcis: Wild HoneyPeeled PaintWalnut Stain (bolletje)



Ik heb alle mandjes rustig gehouden. De randen heb ik bewerkt met de TH Paper Distresser en daarna beïnkt met Distress Ink - Walnut Stain. Het hengseltje heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons. Bovenop heb ik een strik gemaakt met Kreukellint wit; die op kleur gebracht is met Distress Ink - Wild Honey. En daar bovenop heb ik een bloementoef gemaakt met een Narcis, Cherry Blossom (wit) en  roze mini bloemetjes... ooit gekocht ;-) Bij de Tilda's heb ik nog een mooie filigraan vlinder erop geplakt!


Dan heb ik ook één mandje met Edwin gemaakt! Deze stempels heet Edwin with Big Daffodil ook uit de Little Easter Collectie 2013. En ook hij is ingekleurd met Distress Ink:
T-shirt: Vintage Photo
Schoenen: Walnut Stain
Achtergrond: Stormy Sky
Grond: Vintage PhotoPeeled Paint (gras)

Bij Edwin heb ik de vlinder weggelaten ;-) 
Alle mandjes heb ik gevuld met heerlijke eitjes, jummie!

Ik wens iedereen een heel mooi paasweekeinde toe.
Veel liefs Lotte

2 opmerkingen:

  1. hoi lotte
    nou voor jou kan de pasen beginnen met die lieve leuke mandjes met die lekkere eitjes erin!! erg mooi!!
    fijne paasdagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen