donderdag 20 december 2012

Vintage kerst

Hoi allemaal, ik heb nog maar eens een kerstkaartje gemaakt en deze keer heb ik voor vintage gekozen; niet helemaal mijn ding, maar ik ben er wel tevreden over.





·         Sketch Anmacreatief
·         Sentiment Stampfairy Christmas
·         Dovecraft blossoms red
·         Memento Rich Cocoa
·         Kraft cardstock
·         Filigran corner
·         Mini resin flowers off-white
·         Dovecraft glitterglue crystal
·         3D sheet vintage Christmas (Studiolight)

Groetjes,
Helen

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden Helen, wat een schattig plaatje ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat het niet zo jou "ding" is - is je kaartje prachtig geworden Helen

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is een lief kaartje en wat doen de glitters het ook mooi op de bloemen!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful card Anne:)
    Love the vintage image tridimentional and lovely corner and flower:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen