maandag 31 december 2012

AnMaCreatief challenge 15 - december 2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 december 2012. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de kerstchallenge bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie, orginele en leuke creaties gemaakt! We hebben een record-aantal deelnemers gehaald en daar zijn we heel trots op!


Ook deze maand hebben we een heel gemakkelijke challenge, want de december-maand is al druk genoeg:

Alles mag!


Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...


 Lotte de Boer  
 foto 1

















foto 2
















Helen van der Gaag
foto 1













foto 2













Judith Tijsen














Adriana Rijksen 



















Anne-Marije Poppen 






































Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:

Stampavie clearstempel Vintage bunnies van Laurence


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge

(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 december 22:00 uur. Op 1 januari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen. Wordt het deze maand een nieuw record-aantal deelnemers?

36 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marije,
    Ik doe ook weer mee met dit kaartje..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeelden hebben jullie weer gemaakt, helemaal super. Ik doe zeker weer mee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten DT Dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een variƫteit aan kaarten vanuit het team. erg mooi!!
    ik doe ook weer mee aan deze 'makkelijke'thema. alles mag!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja alles mag daar ben ik gek op om te doen, wat ik maak voor bepaalde mensen in mijn familiekring speciale creaties
    en dat kan je dan vaak alleen maar plaatsen als ALLES MAG het thema is en dat is het SUPERRrrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties van de DT.
    Bedankt voor weer een nieuwe challenge.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie voorbeelden weer. Ik ben ook lekker bezig geweest en heb een linkje geplaatst.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Anne-Marie!Her at my gard challenge:
    http://kaijan-arkea.blogspot.fi/2012/12/let-it-snow_3.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was de vorige keer vergeten een berichtje te plaatsen :-( Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge!! Mooie voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, ik heb vandaag voor het eerst bij jullie een kaart geplaatst. De voorbeeld kaarten zien er prachtig uit.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Anne-Marije,
    sorry, ik ben vergeten om achter mijn naam een 2tje achter te zetten. (ik ben nr 48)
    mijn excuses.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge weer en wat een prachtige voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt door het DT
    mijn eerste kaartje staat ook weer gelinkt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Keuke challenge Ik heb er ook een bijgezet.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Willen jullie nr 90 verwijderen en achter 92 een 2tje zetten Alvast bedankt.
    Groetjes Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Tietje,

      Ik heb nummer 90 verwijderd en achter 92 een 2 gezet.

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen
  16. Helo ...mijn kaartje staat erbij

    Groetjes Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, mijn 2e creatie staat er hoor.

    Creatieve groetjes van Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik stuur dit kaartje graag op voor de wedstrijd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie voorbeelden van het team.
    En is het record al gebroken?
    Mijn kaartje is geplaats, wellicht volgt er vn de week nog eentje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeps, wil je nr 108 weghalen uit de lijst als dat kan ?
    Ik vergat nr 3 achter mijn naam te zetten en kon het niet meer corrigeren.
    109 is de juiste.

    Groetjes, Marjan (1, 2 en 3 haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eenvoudiger kan het haast niet, bij alles mag, kan toch iedereen wel wat plaatsen, dus bij deze ik ook.

    Grietje Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn 3e kaartje voor deze challenge staat er ook weer bij .....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb mijn allerlaatste kerstkaart van dit jaar ook mee laten doen aan deze challenge. Dit is de 2de, dus hoop dat het goed overgekomen is :)

    Fijne kerstdagen allemaal!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De 3e creatie staat er ook op.
    Bedankt voor deze challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De eerste twee kaarten van mijn schoonmoeder staan er... :D morgen komt de derde kaart... Groetjes en fijne feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anne-Marije,

    Ik doe graag mee met je Challenge! Ben nog niet z'n held met mijn Blog maar hoop dat ik het goed gedaan heb...
    Ik wens je nog fijne feestdagen!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En de derde kaart van mijn schoonmoeder (Jannie) staat ook op haar blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oeps, bij mijn naam met nummer 148 ben ik vergeten om een 2 erachter te zetten. Misschien kunnen jullie dat alsnog doen. Sorry voor mijn vergeetachtigheid!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb mijn creatie erbij gezet!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit was dus mijn 2e kaart zag ik net! Daarom nog maar een berichtje
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen