vrijdag 30 november 2012

AnMaCreatief challenge 14 - november 2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 november 2012. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de berenchallenge bedanken voor het meedoen. Wat zijn er weer hele mooie, orginele en leuke creaties gemaakt!


Deze maand hebben we een thema-challenge met een gemakkelijk thema:

Kerst


Maak dus een creatie met als thema kerst.
Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...

Judith Tijsen



















Anne-Marije Poppen



















Helen van der Gaag

foto 1



















foto 2




































Adriana Rijksen



















Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:














Daisy & Dandelion Clearstampset Penelope & Percy (From Me To You)

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge


(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 november 22:00 uur. Op 1 december wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

46 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer en ik ga mijn best weer doen om er iets moois van te maken. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, ze zijn top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht!! En wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi anma,
    bij deze heb ik dan n poging gedaan om mee te kunnen doen aan de challange. hoop dat t gelukt is zo?
    laat t anders nog meer even weten graag?
    groetjes monique van moniskaartenwereld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Monique,
      De link was nog niet helemaal goed, dus ik heb hem even aangepast. Nu klopt het weer en doe je dus gezellig mee met de challenge.

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen
  5. mooie voorbeeld kaarten DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anne-Marije,
    Ik had wat problemen met mijn post maar nu klopt de link die ik gepost heb niet meer (nr. 28). Zou je deze kunnen verwijderen zodat ik de juiste link kan posten?
    Dank je wel!
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Chantal,

      Ik heb de link al aangepast, dus nu gaat hij naar het goede bericht!

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen
    2. Hoi Anne-Marije,

      Superbedankt! Fijn dat je hem zelf al helemaal aan hebt gepast :-)

      Groetjes,
      Chantal

      Verwijderen
  7. Ik heb een kerstkaart gemaakt voor de Challenge. Het is de eerste kerstkaart (zwart/wit) die op mijn blogbericht staat.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Anne-Marije!This is my Gristmans gard:)
    http://kaijan-arkea.blogspot.fi/2012/11/lunta-tulvillaan.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb mijn kaartje er bij gezet kan alleen mezelf niet aanmelden als volger dal loop google vast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuke challenge met mooie DT werken.

    Ik heb mijn kaart geplaatst hoor!

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creaties van de DT leden.
    Bedankt voor de challenge.'Gr, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge en mooie voorbeelden.
    Mijn creatie heb ik aan Mr Linky toegevoegd.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende DT kaarten....

    Heb mijn kaartjes geplaatst...

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nummertje 2 erop gezet!

    Groetjes van Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge, ik heb net mijn creaties geplaatst.
    Complimenten aan de DT-leden voor jullie mooie voorbeelden.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, wat een mooie voorbeelden van het dt team, ik heb net mijn creatie toegevoegd...
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creaties,

    Leuke en best wel gemakkelijke uitdaging, want de meesten van ons zijn inderdaad wel al bezig voor de kerst.
    Ik doe in ieder geval ook mee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke challenge weer met een heerlijk thema natuurlijk. Jullie hebben ook weer prachtige voorbeelden gemaakt, super!
    Ik doe graag mee met deze challenge.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hierbij de eerste bijdrage van mijn schoonmoeder, die erg blij is met haar gewonnen prijs... Ik weet nog niet of ik meedoe, thema is natuurlijk erg aantrekkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke originele challenge en ook de voorbeeldkaartjes zijn ook toppie...
    Mijn eerste bijdrage staat er ook bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lotte bedankt voor het lieve berichtje op mijn kaart .
    Jij schreef dat het teruglinken niet lukte ik weet niet precies wat je bedoeld, ik zou er even naar kijken als ik bij jullie op mijn naam druk kom ik op mijn site en de kaart.
    Is dat wat je bedoelde.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke, nee dat is niet wat we bedoelen. Je moet op het challengebericht van Anmacreatief gaan staan en de regel uit de bovenste balk kopieeren en in je berichtje zetten. Hopelijk is deze uitleg duidelijk. Anders vraag je het nog maar eens. Succes, Helen

      Verwijderen
  22. Nou, ik stop met stalken. Mijn 3e kaartje staat erop.

    Bedankt voor al jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is voor het eerst dat ik niet gelijk de naam in de lijst zie verschijnen bij Mr Linky... maar als goed is zette ik net de tweede link voor mijn schoonmoeder Jannie neer...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Anne-Marije,
    mijn tweede kaart gepost. jullie laten met elkaar weer hele leuke creaties zien. top!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anne-Marije,

    Graag doe ik een keertje mee met de Challenge..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo
    Graag doe ik mee aan de challenge,
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag een keertje met deze challenge.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dames sorry, ik heb een fout gemaakt nr 152 moet gewist worden. 153 is goed.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Elly

      Ik heb de verkeerde link, nummer 152, verwijderd.
      Nu klopt het dus weer! ;-)

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen
  29. Hallo dames,
    ik doe ook graag mee heb mijn kaart geplaatst!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heb net mijn project gelinkt.

    groetjes,
    kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb zonet een link gemaakt maar de eerste waar alleen Janny (nr. 169) staat is niet de goede sorry. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Janny,

      Ik heb de verkeerde link verwijderd.

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen
  32. Ik heb net voor de derde keer een kaart gelinkt maar er zijn meer Joke's ik heb er dus maar niks bij gezet.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi,

    heb net m'n 2e kaartje er bij gezet maar vergeten er een 2 achter te zetten... sorry....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En de derde kaart voor mijn schoonmoeder Jannie, zo juist op haar blog gezet, hier bij de link...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Help!!
    Ik heb net mijn 3e creatie geüpload maar ik had de eerste keer de verkeerde link :( SORRY!!! kunnen jullie die verwijderen ( 174 is de foute versie en 175 de goede!!)
    Alvast bedankt!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Linda,

      Ik heb de verkeerde link verwijderd.

      xxx Anne-Marije

      Verwijderen