zaterdag 15 september 2012

Onze nieuwe Design Team Leden...


Het is zover, vandaag maak ik bekend welke 2 enthousiaste dames wij gekozen hebben uit al die aanmeldingen. Het zijn 2 dames met ieder een geheel eigen stijl en daarom vinden wij dat ze een perfecte aanvulling zijn voor ons team.

Welkom in het AnMaCreatief Design Team Adriana en Judith! Ik ben er heel trots op dat jullie het team komen versterken...

Hieronder stellen Adriana en Judith zich aan jullie voor:














Mijn naam is Adriana, getrouwd en moeder van een dochter van 9 en een zoon van 6. Ik maak al een jaar of 16 kaarten met theezakjes. Het is zo leuk om een product te gebruiken wat anders wordt weggegooid. Als kind kleurde en verfde ik graag. Sinds een jaar heb ik de Distress Inkt ontdekt en nu kan ik weer heerlijk plaatjes inkleuren om op m’n kaarten te gebruiken. Anne-Marije volg ik al heel lang. Ik vind het super leuk  dat het Design Team van AnMaCreatief mij heeft gekozen en stiekem ben ook wel een beetje trots.

 













Mijn naam is Judith Tijsen, ben 40 jaar ik kom uit Den Oever en ben getrouwd met Wim-Auke. Samen hebben wij een dochtertje van 7 jaar.
Drie dagen per week werk ik op een administratiekantoor in Alkmaar.
Mijn grootste hobby is dus kaarten e.d. maken.
Ben hier zo ongeveer 17 jaar terug mee begonnen met het alom bekende 3D knippen.
Heb al heel veel dingen uitgeprobeerd, zoals borduren op kaarten, stempels inkleuren, maar wat ik toch echt het allerleukste vind om te doen dat zijn vintage creaties maken.
Ik ben heel erg blij dat ik het Design Team van AnMaCreatief mag gaan versterken en ik kijk heel erg uit naar de samenwerking met de meiden.


Adriana & Judith, ik hoop dat jullie een fijne tijd zullen hebben in het AnMaCreatief Design Team. Ik kijk er erg naar uit om met jullie 'samen te werken'. We gaan er met z'n zessen iets moois van maken.


Om 11 uur kom ik terug met een ander bericht met daarbij een leuke prijsvraag... Houd het blog dus goed in de gaten!

Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorstelberichtjes!!!
    Ik kijk ook enorm uit naar de samenwerking met jullie en vind het fijn dat jullie ons gezellige, creatieve team komen versterken.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heb ik net op het verkeerde blog gereageerd geloof ik, maar dan bij deze nogmaals dikke proficiat Adriana en Judith en heel veel plezier bij dit leuke team!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier dames in het DT team!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Adriana en Judith!
    Veel plezier in het DT team.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes dames, maak er maar iets moois van.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Veel plezier en succes Adriana en Judith!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen