zaterdag 18 augustus 2012

geboortekaartje voor Marit

Vandaag laat ik jullie eindelijk weer eens een kaartje zien.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lieve blogvriendin die vorige maand bevallen is van haar derde kindje. Vorige week ben ik op kraambezoek geweest en heb ik de kaart voor haar meegenomen.









Het lieve plaatje is een digistempel van Phindy's Place en heet: Brand New. Ik heb er voor gekozen om het plaatje een beetje licht te houden. Normaal vind ik het leuk om een plaatje heel donker te kleuren met mijn Derwent potloden, maar bij deze lieve baby vond ik dat niet zo passen.
  










Derwent Coloursoft potloden: C180-C190-C210-C530-C550-C560-C650-C710

Ik heb gekozen om een easelcard te maken. Het is alweer even geleden dat ik een easelcard gemaakt heb, maar het blijft een leuk model.

Op de 'bodem' heb ik wat persoonlijke gegevens geplakt. Ik heb een lijstje gemaakt met de datum, tijd, gewicht en lengte in Word en dit daarna geprint en uit een Nestabilitie gedraaid.




















Het mooie scrappapier is van Lucy Cromwell. Ik ben dol op dit blokje in pasteltinten... Op het vel voor het staande gedeelte zit een 'subtiel glittertje', zo mooi.

De gehaakte bloemetjes, zijn 'Granny bloemetjes', gehaakt door mijn eigen oma.

Op de Martha Stewart rand heb ik zelfklevende roze parels geplakt.




















-digistamp Brand New van Phindy's Place ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Lucy Cromwell
-Bazzill  kraft cardstock
-Nestabilities Petite Ovals
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-3 gehaakte Granny bloemetjes beige gemĂȘleerd
-3 roze brads 4,5 mm
-1 grote witte brad 8 mm
-2 lichtroze daisies
-14 zelfklevende parels lichtroze
- teksten gemaakt op de computer

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...

Een fijne avond!
xxx Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. ooooooo super lief en mooi kaartje Anne marije.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaartje Anne-Marije,lieve kleurtjes zo teder mooi gemaakt hoor
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb 'm van de week in reallife gezien; was ook op bezoek bij Lotte. Je kaartje is een plaatje!! Leuk om je werk in het eggie te zien ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief en gaaf geboortekaartje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een beauty, maar dat wist je al he.
    Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaart heb je gemaakt.

    groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen