maandag 21 mei 2012

Cadeaudoosje



Hoi allemaal,

Ik heb een cadeaudoosje gemaakt met Tilda with many hearts. Persoonlijk vind ik mini-Tilda'tjes niet zo eenvoudig om in te kleuren maar ze zijn wel o zo schattig. Ik heb er alleszins veel langer aan gekleurd dan bij het gewone formaat :-)

De zijkanten heb ik versierd met kanten bloemetjes en pareltjes. Ook al zijn ze zelfklevend, toch heb ik ze nog eens extra vastgezet met tacky glue.
Het label komt uit het tekstsetje van Stampfairy, uitgesneden met de stansjes van Marianne Design.
Nadien heb ik het label vastgezet met een roze brad, zo kan je het label nog draaien en wie weet...er een leuke boodschap achter verstoppen :-)

Nog enkele detailfoto's van het doosje:



Het hartje heb ik ingekleurd met een glitterpen.


Ik wens jullie allemaal een fijne week toe en heel veel knutselplezier!

Veel liefs,

Lins x

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi!!!!!! Super gedaan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk doosje heb je gemaakt ik heb hem meteen opgeschreven op mijn lijstje ;) om ook eens te maken

    mvg patricia

    BeantwoordenVerwijderen