dinsdag 20 maart 2012

monsterzakje met Young Rebel

Vandaag heb ik een monsterzakje om te laten zien.

Dit monsterzakje heb ik gemaakt voor mijn oma. Mijn oma heeft weer heel veel mooie 'Grannies' voor mij gehaakt, dus dat is wel een bedankje waard.
Oma is dol op Droste chocolade, dus daar doe ik haar zeker een plezier mee. Om de rolletjes zo los aan haar te geven vind ik zo ongezellig staan, dus daarom het ik er een leuke verpakking voor gemaakt. De monsterzakjes zijn ideaal om te pimpen en een klein cadeautje in te stoppen.



Mijn oma is dol op plaatjes van lieve kindjes en beestjes, dus deze Young Rebel vind ik wel geschikt. Het stempel heet Prickly en is van Nellie Snellen.



Derwent Coloursoft potloden: C030-C040-C070-C180-C430-C440-C520-C530-C560-C590-C600-C640-C650-C660

Hieronder een overzichtsfoto van de gebruikte embellishments. De antieke charm heb ik om het takje van een roosje gedraaid. Ik vind dit wel een leuke manier om een charm te bevestigen. Het kleine kraft label heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut Stain. Op het label heb ik met bruine Archival inkt de tekst bedankt gestempeld. De brad is een 'glazed brad' van Papermania.



De hydrangea's waren wit, maar door ze te bewerken met Distress inkt zien ze er weer heel anders uit.



-Young Rebel stempel Prickly van Nellie Snellen ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-monsterzakje 10 x 24,5 cm
-scrappapier van Basic Grey, Origins
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Petite Ovals
-kraft label 3 x 6 cm
-gele glazed brad van Papermania
-antieke charm hart made with love
-3 papieren roosjes geel/donkergeel hart
-2 hydrangea's 5 cm wit
-2 resin flowers dahlia geel
-3 witte parels
-tekststempel
-Distress inkt Walnut Stain

Een fijne avond!

Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd, wat een prachtig vrolijk zakje is dit geworden. Rebel is mooi ingekleurd; die brads zijn supermooi. Oma zal wel blij zijn met dit mooie zakje (en zeker met de inhoud). Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt.schitterend van kleur.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk zakje, lekkere frisse kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is nog eens een leuk idee. Zo worden twee rolletjes chocola ineens een heel persoonlijk dierbaar kado.
    Wat zal je oma blij zijn met dit prachtige zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige verpakking voor lekkere chocolaatjes.
    Heel vrolijk geheel heb je ervan gemaakt!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk is het zakje geworden zeg !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen